מכתב התפטרות הוא מסמך רשמי שאתה כעובד כותב למעסיק כדי להודיע לו על החלטתך לסיים את יחסי העבודה ביניכם. זהו מעין "מכתב פרידה" פורמלי, שנועד לתעד את ההחלטה שלך ולספק למעסיק מידע על מועד סיום העבודה שלך.
[תאריך]
לכבוד,
[שם המעסיק]
[תפקיד המעסיק]
[שם החברה]
הנדון: הודעה על סיום העסקה
ברצוני להודיעך בזה על סיום עבודתי בתפקיד [תפקידך] בחברת [שם החברה], החל מיום [תאריך סיום העבודה].
אני מבקש/ת להודות לך על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד בחברה.
אבקש ממך להסדיר את כל הנושאים הכרוכים בסיום העסקה, לרבות תשלום שכר חודשי אחרון, פיצויי פיטורים (אם מגיעים), החזר הוצאות וכדומה.
בברכה,
[שמך המלא]
[תעודת זהות]
[מספר טלפון]
[כתובת דואר אלקטרוני]
חשוב לזכור: זהו רק דוגמא, ומכתב ההתפטרות שלך צריך להיות מותאם למצבך הספציפי.