דרושים צוותי ניהול בחנויות

צוות ניהול חנות יעיל הוא חיוני להצלחתה של כל חנות קמעונאית. צוות זה אחראי על ניהול כל ההיבטים של פעילות החנות, החל משירות לקוחות ועד ניהול מלאי. צוות חזק ומלוכד יכול להוביל להגדלת המכירות, לשיפור שביעות רצון הלקוחות וליצירת סביבת עבודה חיובית.

ניהול מחלקה ברשת מותגים עולמית! 9,000 שח!

icon
תיאור המשרה:

יש לך תשוקה אמיתית לאופנה ולמותגים בינלאומיים? יודע/ת להניע ולהוביל צוות למכירות וליעדים? שכר פיקס פרייס של 9000 ש"ח ללא תלות בבונסים מתאים לך?! חושב/ת שיש לך את האנרגיות הנדרשות?? דרושים/ות מנהלי/ות מחלקה לרשת מותגי האופנה היוקרתית והמובילה בארץ!! במסגרת התפקיד: ניהול צוות העובדים במחלקה הפועלת כמו חנות עצמאית בתוך המתחם והנעה לעמידה ביעדים, ניהול המלאי, גיוס והכשרת עובדי הסניף, מכירות פרונטליות, עיצוב החנות ועוד! תנאים מצוינים למתאימים /ות! עבודה דינאמית ומאתגרת!!!

דרישות המשרה:

זמינות למשרה מלאה במשמרות-חובה!

ייצוגיות!

תקשורתיות ויחסי אנוש מעולים! יכולת הנעה עצמית

תחת יעדים, קסם אישי, מוטיבציה, אסרטיביות וכושר שכנוע!

    Remove

    תפקידים עיקריים

    ניהול צוות העובדים גיוס, הדרכה, פיקוח ותמריצים. שירות לקוחות טיפול בלקוחות, מענה לפניות ותלונות, יצירת חווית קנייה נעימה. ניהול מלאי הזמנת מוצרים, ניהול מלאי, מעקב אחר מלאי, מניעת הפסדים. תפעול החנות ניהול קופה, ניקיון וסדר, תחזוקה שוטפת. שיווק ופרסום קידום מכירות, יצירת מודעות לחנות, משיכת לקוחות חדשים. ניהול תקציב ניהול הוצאות החנות, מעקב אחר הכנסות, עמידה ביעדים פיננסיים.

    כישורים נדרשים

    ניהול צוותים, קבלת החלטות, פתרון בעיות, תכנון וארגון, תקשורת בינאישית, סבלנות, אדיבות, נכונות לעזור. בניית צוותי ניהול איכותיים מתחילה עם הבנה עמוקה בעסק ובתחום המכירות. חשוב שכל אחד בצוות מבין את התהליכים, המוצרים והשירותים שהחנות מציעה. צוות הניהול צריך להיות מורכב מאנשים עם יכולת לנהל ולהוביל. הם צריכים לדעת לתת הנחיות ברורות, לתת משוב בונה ולהיות מודעים לצרכי הצוות והלקוחות. תקשורת פתוחה ויעילה בין חברי הצוות ועם הלקוחות היא מרכזית לפעולת החנות. צוות הניהול צריך ליישם כלים תקשורתיים ולקדם תרבות תקשורתית פתוחה. בחנויות, תקלות ובעיות יכולות להתרחש בכל רגע. צוות הניהול צריך להיות מוכן ומיומן לפתור את הבעיות במהירות וביעילות, כדי לשמור על חוויית הלקוח. ניהול זמן יכול להיות מפתחי ליכולת התפעולית של החנות. צוות הניהול צריך לדעת לחלק את הזמן והמשאבים באופן יעיל, כך שתהליכי העבודה יתנהלו בצורה חלקה וביעילות מרבית.

    הדרכה ופיתוח מקצועי

    חשוב להשקיע בהדרכה ופיתוח מקצועי של צוות ניהול חנות. הדרכה נכונה יכולה לשפר את כישוריהם של חברי הצוות ולסייע להם לבצע את עבודתם בצורה יעילה יותר. הדרכות יכולות לכלול נושאים כמו שירות לקוחות, ניהול מלאי, ניהול צוותים, טכניקות מכירה ועוד.

    לסיכום, צוות ניהול חנות יעיל הוא חיוני להצלחתה של כל חנות קמעונאית. צוות חזק ומלוכד יכול להוביל להגדלת המכירות, לשיפור שביעות רצון הלקוחות וליצירת סביבת עבודה חיובית. חשוב להשקיע בהדרכה ופיתוח מקצועי של חברי הצוות וליצור עבורם סביבת עבודה חיובית.

    דרושים צוותי ניהול בחנויות
    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 03-7763344

      חייגו עכשיו