דרוש מנהל מערכות מידע

תפקידו של מנהל מערכות מידע הוא קריטי להצלחת כל ארגון. המנהל הזה מוביל את התהליכים הטכנולוגיים בארגון, מתעסק בניהול ובאבטחת המידע של הארגון, ותומך בהגברת היציבות והיעילות שלו. חשוב להבין את תפקידו של מנהל מערכות מידע, את התועלות שהוא מביא לארגון, ואת היכולות והכישורים שנדרשים ממנו.

לחברת אופנה מובילה דרוש/ה מנהל/ת מערכות מידע

icon
תיאור המשרה:

ניהול מערך מערכות המידע בחברה. הטמעת מערכות והתנהלות שוטפת מול נותני שירותים וספקים. ניהול צוות טכני. כפיפות למנכל החברה.

דרישות המשרה:

תואר אקדמי רלוונטי

ניסיון קודם בניהול מערכות מידע בחברה קמעונאית

ניהול מערך מערכות המידע בחברה

הטמעת מערכות והתנהלות שוטפת מול נותני שירותים וספקים

ניהול צוות טכני

    Remove

    לחברה קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת מערכות מידע

    icon
    תיאור המשרה:

    ניהול שוטף על מערך מערכות המידע בחברה. הטמעת מערכות בסניפי הרשת. ניהול אנשי IT ותמיכה טכנית

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי רלוונטי

    ניסיון קודם בניהול מערכות מידע בחברה גדולה

    יחסי אנוש מעולים

      Remove

      דרוש מנהל מערכות מידע

      תפקידו של מנהל מערכות מידע

      מנהל מערכות מידע נמצא במרכז הפעילות הטכנולוגית של החברה. התפקיד שלו כולל מספר דברים :
      ניהול מערכות המידע, אחראי על התקנת, הגדרה ותחזוקת מערכות המידע של החברה, הוא דואג לשדרוג המערכות הקיימות בהתאם לצרכי החברה.
      הוא אחראי על ניהול המידע, המנהל צריך לזהות, לאסוף, לאחסן, לעבד ולנתח נתונים רבים ממקורות שונים, בכך הוא מסייע לקבל החלטות מבוססות נתונים רלוונטיים ומשפר את החברה.
      המנהל מספק תמיכה טכנולוגית לכל המשתמשים במערכות המידע, כולל פתרון בעיות ותמיכה בשימוש התוכנות והתקנת ציוד חדש.
      בין התפקידים המרכזיים שלו הוא נושא אבטחת מידע, מנהל מערכות מידע משקיע מאמצים רבים בהגנה על הנתונים של החברה מפני איומים טכנולוגיים ופגיעות, הוא מאבטח את המידע ומגן עליו מפני חשיפה לאנשים ללא הרשאה.

      דרישות התפקיד

      כדי להצליח בתפקיד של מנהל מערכות מידע נדרשים כישורים ויכולות מגוונים כגון
      ידע טכני, ידע מעמיק בניהול מערכות מידע, בטכנולוגיות ואבטחת מידע. יכולת לנתח נתונים ולהגיע למסקנות מהם. יכולת לזהות בעיות טכנולוגיות ולמצוא פתרונות מהירים ויעילים. דרישות התפקיד כוללות יכולת תקשורת גבוהה ולשים את הטכנולוגיה בתיעדוף גבוה בחברה.

      תועלת מערכות המידע

      הוספת מנהל מערכות מידע לארגון מסייעת במגוון דרכים, מנהל מערכת מידע משפר יכולות תפעוליות, הוא מביא לשיפור בתהליכי עבודה ולגיבוי יעיל. ההחלטות העסקיות מתבצעות על בסיס נתונים מדויקים ומאפשר למנהלי החברה לקבל החלטות ולהגיע לתוצאות מדויקות וממוקדות יותר.
      המנהל דואג להגנה על המידע ובמניעת איומים טכנולוגים. בעזרת הטכנולוגיה מנהל מערכות מידע מסייע לחסוך זמן באמצעות אוטומציות ומייעל את המשאבים לטובת הארגון.

      תפקידו של מנהל מערכות מידע הוא חשוב מאוד להצלחת כל ארגון בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, היכולת לנהל מידע וטכנולוגיה בצורה יעילה ואבטחתית מסייעת לארגונים להשיג את מטרותיהם ולהתמודד עם אתגרים עסקיים בצורה מקצועית ויעילה, לכן דרוש מנהל מערכות מידע מקצועי ובעל ניסיון.

      דרוש מנהל מערכות מידע
      השאירו פרטים
      השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
      התקשרו עכשיו: 03-7763344

        חייגו עכשיו