דרוש מנהל סחר

עולם העסקים הדינמי של היום מחייב מנהיגים חדשניים ויזמיים. מנהל סחר מוכשר הוא לא רק איש מכירות מיומן, אלא גם אסטרטג בעל ראייה רחבה ויכולת להוביל צוותים להצלחה. אם אתם אדם אנרגטי, מוטיבציה ובעל תשוקה אמיתית לעולם המסחר, זה הזמן שלכם לקחת את הקריירה שלכם צעד קדימה.

דרוש/ה מנהל/ת סחר

icon
תיאור המשרה:

ניהול תחום הסחר קביעת הסכמים מול ספקים שונים תמחור מוצרים ניתוח נתוני מכר ומלאי תכנון הזמנות ועוד

דרישות המשרה:

נדרש ניסיון קודם מחברות קמעונאיות/ מסחריות

אקסל ברמה גבוהה

אנגלית ברמה גבוהה

    Remove

    דרוש/ה מנהל/ת מוצר

    icon
    תיאור המשרה:

    אחריות על פיתוח והרחבה של קטגוריות ליווי תהליכי הייצור מיתוג תכנון מסחרי ופיתוח ערוצי מכירה ועוד

    דרישות המשרה:

    ניסיון בניהול מוצר – חובה

    הבנה מסחרית

    אנגלית ברמה גבוהה

      Remove

      דרוש/ה מנהל/ת מסחרי/ת

      icon
      תיאור המשרה:

      איתור ספקים אחריות על מגוון ותמהיל המוצרים תמחור תכנון כמויות ועוד

      דרישות המשרה:

      ניסיון קודם מתחום הקמעונאות – חובה

      אנגלית ברמה גבוהה

        Remove

        דרוש מנהל סחר

        התפקיד של מנהל סחר

        מנהל הסחר הוא האחראי על פעילויות הסחר של החברה או הארגון שבו הוא פועל. הוא עוסק בניהול וביצוע התהליכים השונים המקשרים למכירות ורכישות ברמה הגלובלית, ומפעיל את כלי התקשורת והשיווק הנדרשים לקידום עסקי החברה. תפקידו כולל גם ניהול מערך היבוא והיצוא, ניהול ספקים ולקוחות ברחבי העולם, ופתרון בעיות שעלולות להתעורר בתהליכי הסחר. מנהל סחר אחראי על תכנון, פיתוח וביצוע אסטרטגיית המכירות של החברה. הוא קובע יעדים, מפתח תוכניות עבודה, מנהל צוותי מכירות ומבטיח עמידה ביעדים העסקיים. מנהל סחר מוצלח הוא בעל הבנה מעמיקה של שוק היעד, המתחרים והטרנדים העדכניים ביותר.

        האתגרים של מנהל סחר

        העבודה כמנהל סחר אינה קלה, התחרות חזקה בשוק ומנהלי סחר נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים.
        תחרות קשה, שוק העסקים של היום רווי במתחרים ולכן חשוב למנהל הסחר להיות יצירתי וחדשני שיוכל להתבלט מהשאר. העולם מאז ומתמיד מתקדם לטכנולוגיה והיא מתפתחת בקצב מסחרר, מנהל סחר חייב להיות מעודכן בטרנדים החדשים ביותר ולדעת להשתמש בהם לטובתו. בנוסף מנהל סחר עובד תחת לחץ רב ועומס, עליו לעמדו ביעדים קשוחים ולנהל צוות עובדים בצורה יעילה, תפקיד זה מצריך יכולת קבלת החלטות מהירות ומושכלות בסביבה דינמית ומשתנה.

        ייחודיות התפקיד

        למרות האתגרים הרבים תפקיד מנהל סחר הוא תפקיד מרתק ומיוחד המציע אפשרויות רבות להתפתחות מקצועית ותחושת סיפוק עצומה מהצלחותיו. לתפקיד יש צורך לשלב ידע רחב בעולם העסקים עם יכולת לנהל מערכות מורכות ולפתור בעיות בזמן אמת. בנוסף תפקיד זה מצריך יכולת לקבל החלטות מהירות ומשכלות בסביבה דינמית ומשתנה, מנהל סחר מעורב ביבוא ויצוא של החברה, דבר הדורש ממנו לנהל יחסים בינלאומיים עם ספקים ולקוחות.

        אם אתם מחפשים תפקיד מאתגר ומספק בו תוכלו לממש את כישוריכם הניהוליים והאסטרטגיים, תפקיד מנהל סחר הוא בהחלט אופציה עבורכם. עם עבודה קשה, התמדה ומסירות תוכלו להפוך למובילים בתחום ולהוביל חברות להצלחה. אנו נמצאים כאן לכל שאלה, ייעוץ והכוונה.

        דרוש מנהל סחר
        השאירו פרטים
        השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
        התקשרו עכשיו: 03-7763344

          חייגו עכשיו