דרוש מנהל חנות

מנהלי חנות הם הלב הפועם של כל עסק קמעונאי. הם אחראים על ניהול הצוות, תפעול החנות, שירות לקוחות, מכירות ורווחיות. תפקיד זה דורשת מגוון רחב של כישורים ויכולות, והוא מציע הזדמנות ייחודית להוביל צוות ולהשפיע באופן ישיר על הצלחת העסק.

ניהול בחנות הכי ריחנית שיש!

icon
תיאור המשרה:

דרוש/ה מנהל/ת לרשת הטיפוח מס’ 1 בישראל! חולמ/ת לעבוד בין קרמים סבונים ופילינגים מפנקים? מחפש/ת משרה יציבה בחברה גדולה? יש לך ניסיון ניהולי וחושב/ת שהגיע הזמן להתקדם? הצטרפ/י אלינו!! במסגרת התפקיד: ניהול צוות עובדים,הנעה ליעדים ומכירות,גיוס והכשרה,העברת ישיבות צוות ותכנים מקצועיים,עבודה מול מלאים וספקים,מתן שירות לקוחות ועוד..

דרישות המשרה:

ניסיון כצוות ניהול מחנויות-חובה!

זיקה וחיבור לעולם הטיפוח!

זמינות למשרה מלאה במשמרות-חובה!

    Remove

    עולם הילדים זה הבייבי שלך? בוא/י לנהל חנות ילדים חלומית!

    icon
    תיאור המשרה:

    מחובר/ת לעולם הילדים? רוצה לעבוד עם קהל הלקוחות הכי מתוק שיש?! בעל/ת ניסיון בניהול אופרציות גדולות ומורכבות? זה הזמן לשלוח קו"ח!! רשת הילדים המובילה בישראל מגייסת מנהל/ת סניף בעל/ת ניסיון! במסגרת התפקיד: ניהול סניף גדול ורב עובדים,ניהול מלאים ועבודה ישירה מול ספקים,ניהול סחורות ,מעקב נתונים ודוחות,ניהול רצפת המכירה והגעה ליעדים,טיפול בנושאי ש.ל,העברת תדריכים וישיבות צוות ועוד.. שכר של כ-10000 בסיס+עמלות!

    דרישות המשרה:

    ניסיון ניהולי של למעלה מ20 עובדים.

    ניסיון ניהולי מחנויות גדולות ותפעוליות.

    ניסיון מרשתות בעולם התינוקות והילדים-יתרון משמעותי!

    זמינות למשרה מלאה במשמרות-חובה!

      Remove

      רשת ספורט עולמית פותחת את שעריה! 10k

      icon
      תיאור המשרה:

      חי/ה את עולם הספורט? אוהב/ת אקשן? יש לך ניסיון בניהול חנויות עם טראפיק גבוה?! כנראה שמקומך איתנו! רשת ספורט בינלאומית ומובילה בתחומה מגייסת מנהלי/ות סניפים ועתודות ניהוליות למגוון אזורים בארץ! *הזדמנות חד פעמית להיכנס לרשת בינלאומית ומובילה!

      דרישות המשרה:

      ניסיון ניהולי מעולם הקמעונאות-חובה!

      ניסיון בניהול של למעלה מ-10 עובדים!

      זיקה לתחום הספורט!

      זמינות למשרה מלאה במשמרות-חובה!

        Remove

        מה מיוחד בתפקיד של מנהלי חנות?

        תפקיד זה משלב עבודה עם אנשים, ניהול צוות, ספקים, תפעול שוטף, פתרון בעיות, קבלת החלטות, מלאי ועוד, מנהלי חנות נושאים באחריות רבה על תפקוד החנות, הצוות והשגת היעדים. יחד עם זאת ניהול חנות מצליח ותודעת שירות לקוחות מעולה מעניקים סיפוק אדיר ותחושת הישג.
        תפקיד מנהל חנות הוא תפקיד מאתגר המציע הזדמנות ייחודית להוביל צוות ולהשפיע על הצלחת העסק.

        כישורים ודרישות ממנהל חנות

        מודעת דרוש מנהל חנות לא מיועדת לכל אחד, המודעה מיועדת לאנשים בעלי כישורים ניהוליים וחוזקות בתחום.
        המנהל צריך להיות בניסיון ניהול צוות, התמודדות עם לקוחות ותודעת שירות גבוהה מאוד, ניסיון עם תחום המכירות בתחום הקמעונאי יהווה יתרון משמעותי למעוניינים במשרה.
        יחסי אנוש מעולים הם הדרך להצלחה, יכולת הובלה והנעת צוות תוך כדי תקשורת בינאישית ופיתוח עובדים. תפקיד המנהל הוא כמו מורה, הוא מלמד וחונך את העובדים שלו, הוא מפתח להם יכולות ומשפר אותם
        בנוסף מנהל אחראי על ניהול זמן תקציבים ומלאים, עם חלוקת משימות נכונה ותקציבים מדויקים מנהל יכול לחסוך לחברה כמות גדולה מאוד של כסף ולשפר את העסק.
        שליטה ב – Office תסייע למנהל להיות במעקב אחרי ההוצאות וההכנסות של העסק, זה יביא למנהל יתרון משמעותי.
        מוטיבציה ו"אש בעיניים" יפתחו לאנשים כל דלת בתחום הניהול, אנשים מחפשים מישהו עם תשוקה למקצוע ולתפקיד שיצליח למשוך אחריו לקוחות ועובדים.
        אחד הטיפים היותר חשובים הוא להבין באופן מעמיק את תחום העסק, הפעילות, הטרנדים המוצרים והספקים, מנהל שחיי את העסק שלו 24/7 הוא מנהל שיביא לתוצאות פנומנליות.

        הדרך אל משרות מנהל חנות: צעדים להצלחה

        1. רכישת ניסיון רלוונטי: התחילו בתפקידי שירות לקוחות בחנות, רצוי בתחום שמעניין אתכם. לאחר זמן התקדמו לתפקידי ניהול זוטרים, כמו סגן מנהל מחלקה או מנהל משמרת. צברו ניסיון בניהול צוות, מלאי, מכירות ותפעול שוטף של החנות.
        2. השכלה והכשרה: השלימו השכלה תיכונית מלאה. אלי כדי להתחיל בלימודים לתואר אקדמי בתחומי מנהל עסקים, כלכלה, שיווק או תחום רלוונטי אחר. מאוד חשוב להשתתף בקורסים והכשרות בתחום ניהול חנויות, שירות לקוחות ומכירות.
        3. בניית קורות חיים ומכתב מוטיבציה: מאוד חשוב לציין את ההישגים משמעותיים בתפקידים קודמים. כתבו בצורה ברורה, קולחת ומקצועית. ובסוף התאימו את קורות החיים ומכתב המוטיבציה לכל משרה.

        זכרו, הדרך להצלחה אינה קלה ודורשת התמדה ועבודה קשה. עם זאת, אם תשקיעו זמן ומאמץ, תוכלו להגשים את חלומכם ולנהל חנות מצליחה.

        דרוש מנהל חנות
        השאירו פרטים
        השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
        התקשרו עכשיו: 03-7763344

          חייגו עכשיו