דרוש מנהל לוגיסטיקה

מנהל לוגיסטיקה הוא תפקיד מרכזי בכל ארגון הוא חיוני לפעילות חלקה ויעילה של כל עסק או ארגון שמתעסק בהובלת סחורות, ניהול מלאי ותהליכי הפצה. המשימות המרתקות של מנהל לוגיסטיקה כוללות תכנון, ארגון וניהול של פעולות ההפצה והשיווק, הניהול של המלאי וההזמנות, והתעסוקה בתהליכי תפעול יעילים. תפקידו הכרוך בקשרים פנימיים וחיצוניים של הארגון ובשיפור התפקוד הכלכלי שלו. כדי להצליח בתפקיד, מנהל לוגיסטיקה צריך להיות ארגוני, מנוסה ומיומן.
אדם בתפקיד זה נושא באחריות רבה, ושותף בקבלת החלטות אסטרטגיות המשפיעות על עתיד החברה. גיוס מנהל לוגיסטיקה מוצלח הוא משימה בעלת חשיבות עליונה, הדורשת תכנון קפדני, ביצוע מדוקדק ומיון יסודי של מועמדים.

לחברת אופנה מובילה דרוש/ה מנהל/ת לוגיסטיקה

icon
תיאור המשרה:

ניהול מרכז לוגיסטי 8000 מ"ר. ניהול צוות המונה כעשרות עובדים. ניהול ההפצה לסניפי הרשת. עבודה על תוכנת WMS

דרישות המשרה:

ניסיון קודם בניהול מרכז לוגיסטי-חובה

תואר אקדמי רלוונטי

אקסל ברמה מעולה

    Remove

    לחברה תעשייתית מובילה דרוש/ה מנהל/ת לוגיסטיקה

    icon
    תיאור המשרה:

    ניהול מרלו"ג גדול גיוס והכשרת צוותים. ניהול צוות המונה כעשרות עובדים.

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי רלוונטי

    ניסיון קודם בניהול לוגיסטי בכיר

    יחסי אנוש מעולים

      Remove

      לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת מחסן

      icon
      תיאור המשרה:

      ניהול צוות מחסנאים גדול. אחריות על ליקוט וסידור הסחורות. בקרה אחר תהליכים שונים במחסן.

      דרישות המשרה:

      ניסיון קודם בניהול מחסן - חובה

      ניסיון קודם בתחום ההפצה וקליטת סחורות

      יחסי אנוש מעולים

        Remove

        לחברה קמעונאית דרוש/ה מנהל/ת לוגיסטיקה

        icon
        תיאור המשרה:

        אחריות שוטפת על מרלו"ג החברה. ניהול צוות המונה כעשרות עובדים. ניהול ההפצה לסניפי הרשת. בקרה אחר מלאים.

        דרישות המשרה:

        ניסיון קודם בניהול לוגיסטי מחברה קמעונאית

        שליטה טובה באקסל

        ניסיון קודם בהובלת צוותים גדולים

          Remove

          דרוש מנהל לוגיסטיקה

          תפקיד מנהל הלוגיסטיקה

          מנהל לוגיסטיקה מתעסק בתכנון וניהול המלאי, בהובלת הסחורות ובהפצתן, בניהול רשת הספקים ובתהליכי ייצור. על מנהל הלוגיסטיקה להבטיח שתהליכי ההספק וההפצה יתבצעו בצורה יעילה ומדויקת, ושהמלאי יהיה זמין בזמן ובכמויות הנדרשות. כמו כן, הוא צריך לפתור בעיות במהירות וביעילות, ולתקשר בין מחלקות שונות בין ספקים ולקוחות.
          כדי להצליח בתפקיד, מנהל לוגיסטיקה צריך להיות מסודר, יסודי ובעל יכולות לתכנן ולארגן תהליכי עבודה בצורה יעילה. יש לו גם יכולת ניהול טובה ויכולת לתקשר בבירור עם ספקים, לקוחות ומחלקות פנימיות. בנוסף, הוא צריך להיות יצירתי ולהפיק פתרונות יעילים לבעיות שעלולות להתעורר בכל עת. מנהל הלוגיסטיקה שולט בתהליכי הפצה, ניהול המלאי וניהול רשת הספקים. הוא אחראי על תכנון וניהול ההובלות, המשלוחים וההפצות, ולוקח חלק חשוב בתהליכי ייצור ובאספקת החומרי גלם והמשאבים הדרושים. בנוסף, הוא מסייע בתכנון הפרויקטים ובניהול
          התהליכים העסקיים השונים.

          אתגרי התפקיד

          מנהל לוגיסטיקה יכול להיות הבן אדם הכי מסודר ומאורגן שיש, אך בתפקיד כזה צריך להיות מוכנים לשינוי לוז ובעיות לא צפויות. שרשרת האספקה והייצור הן מערכות מורכבות הכוללות גורמים רבים, מנהל הלוגיסטיקה נדרש לתכלל את כל הפעילויות ולהבטיח עבודה חלקה ללא בעיות.
          תהליך הלוגיסטיקה הוא תהליך גלובלי, והמנהל צריך להתמודד עם אתגרים הקשורים לתחבורה בינלאומית, שינויי מזג אוויר, חגים ומועדים שונים, ולהיערך בהתאם. בתחום הלוגיסטיקה נכנסות טכנולוגיות חדשות המשנות את חוקי המשחק בכל רגע נתון, מנהל הלוגיסטיקה צריך להיות עם היד על הדופק ולהתעדכן בכל הטכנולוגיות החדשות ולשלבן בחברה.
          בנוסף התחרות בעולם העסקי מחייבת את מנהלי הלוגיסטיקה למצוא דרכים לשיפור מתמיד של יעילות, פיתוח והשתדרגות,. מנהל לוגיסטיקה נמצא בהמון לחץ ועובד מול המון גורמים לכן הוא חייב להיות בשליטה מלאה על הכול ולבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר.

          מנהל לוגיסטיקה הוא חשוב מאוד לפעילות חלקה ויעילה של כל ארגון או עסק. התפקיד שלו הוא לנהל ולארגן את תהליכי ההובלה, ההפצה והמלאי באופן יעיל ובצורה המביאה לתוצאות. יכולתו לתכנן ולנהל תהליכים והיכולת לתקשר עם ספקים, לקוחות ומחלקות פנימיות, הם מה שעושים מנהל לוגיסטיקה יעיל ואיכותי.

          דרוש מנהל לוגיסטיקה
          השאירו פרטים
          השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
          התקשרו עכשיו: 03-7763344

            חייגו עכשיו