דרוש מנהל כספים

ניהול הכספים הוא אחד מהתחומים המרכזיים של כל ארגון. מנהלי כספים יכולים להשפיע באופן עמוק על ההחלטות העסקיות ועל הביצועים הכלכליים של העסק. לכן, התפקיד של מנהל כספים הוא חיוני ומרכזי לכל עסק, מהעסק הקטן ועד התאגיד הגדול.

לחברת נדל"ן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

icon
תיאור המשרה:

סגירת מאזנים. גבייה. טיפול בספקים.

דרישות המשרה:

תעודת הנהלת חשבונות סוג 3.

ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות מחברה קמעונאית.

יחסי אנוש מעולים.

    Remove

    לחברת אופנה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

    icon
    תיאור המשרה:

    סגירת מאזנים. גבייה. טיפול בספקים.

    דרישות המשרה:

    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2

    ניסיון קודם של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות מחברה קמעונאית

    אקסל ברמה טובה מאוד

      Remove

      לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה חשב/ת שכר

      icon
      תיאור המשרה:

      קליטת עובדים חדשים הכנת משכורות ותלושי שכר ל500 עובדים. גמר חשבון הכנת דוחות שכר חודשיים, בקרות שכר התנהלות מול סוכנים ודיווח למוסדות (ביטוח לאומי, חברות ביטוח)

      דרישות המשרה:

      תעודת חשב/ת שכר

      ניסיון קודם של שנתיים לפחות בהכנת משכורות לכ200 עובדים לפחות.

        Remove

        דרוש מנהל כספים משרות

        תפקידו של מנהל כספים

        מנהל כספים אחראי על ניהול הפיננסים של חברה או ארגון. תפקידו כולל מגוון רחב של משימות, מנהל הכספים אחראי על ניהול צוות הכספים של החברה, הכולל חשבונאים, אנליסטים פיננסיים ורואי חשבון. הוא אחראי על הכנת דוחות פיננסיים ותחזיות, המספקים תמונה ברורה של המצב הפיננסי של החברה. מנהל הכספים אחראי על ניתוח נתונים פיננסיים ופיתוח אסטרטגיות פיננסיות, המאפשרות לחברה להשיג את מטרותיה. תפקיד זה מצריך להיות אחראי על ניהול תקציב החברה, הכולל תכנון, הקצאה ובקרה של הוצאות החברה. מנהל הכספים עשוי להיות אחראי על גיוס הון עבור החברה, באמצעות הלוואות, הנפקת מניות או גיוס תרומות. בנוסף הוא עשוי להיות אחראי על ניהול קשרי משקיעים, הכולל עדכון משקיעים על המצב הפיננסי של החברה ועל התקדמותה. ומשמש כיועץ למנכ"ל והנהלת החברה בעניינים פיננסיים.

        חשיבותו של מנהל כספים

        מנהל כספים ממלא תפקיד חיוני בהצלחתה של חברה או ארגון. הוא אחראי על ניהול הכספים של החברה בצורה יעילה ואחראית, תוך שמירה על יציבות פיננסית ותמיכה בהשגת מטרות החברה.
        ניהול פיננסי יעיל מנהל כספים מנוסה יכול לעזור לחברה לחסוך כסף על ידי ניהול יעיל של הוצאותיה. הוא יכול גם להגדיל את הרווחים על ידי איתור הזדמנויות השקעה ופיתוח אסטרטגיות פיננסיות נכונות. יציבות פיננסית מנהל כספים יכול לעזור לחברה להשיג את מטרותיה על ידי פיתוח אסטרטגיות פיננסיות התואמות את מטרותיה. הוא יכול גם לספק מידע פיננסי חשוב למנכ"ל והנהלת החברה, המאפשר להם לקבל החלטות מושכלות. ניהול סיכונים מנהל כספים יכול לעזור לחברה לזהות ולנהל סיכונים פיננסיים. דבר זה חשוב מאוד להבטחת יציבותה של החברה בטווח הארוך. עמידה בדרישות רגולטוריות מנהל כספים יכול לעזור לחברה לעמוד בדרישות רגולטוריות בתחום הפיננסי. דבר זה חשוב מאוד להבטחת פעילותה החוקית של החברה. ניהול צוות מנהל כספים אחראי על ניהול צוות הכספים של החברה. הוא צריך להיות בעל כישורי מנהיגות טובים ויכולת להניע את צוותו. ידע מקצועי מנהל כספים בעל ידע מקצועי מעמיק בתחום הפיננסי. ידע זה חשוב מאוד לקבלת החלטות נכונות בנוגע לניהול הכספים של החברה.

        לסיכום, מנהל כספים ממלא תפקיד חשוב מאוד בהצלחתה של חברה או ארגון. הוא אחראי על ניהול הכספים של החברה בצורה יעילה ואחראית, תוך שמירה על יציבות פיננסית ותמיכה בהשגת מטרות החברה.

        דרוש מנהל כספים
        השאירו פרטים
        השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
        התקשרו עכשיו: 03-7763344

          חייגו עכשיו