דרוש מנהל תפעול

תואר המנהל תפעול הוא תפקיד מרכזי בתעשייה ובעסקים, הדורש יכולת ניהול ותכנון מקצה לקצה של תהליכי עבודה ויצור. מנהל התפעול הוא אחראי על התכנון, הניהול והבקרה של פעילויות הייצור והשירותים של הארגון. כך, הוא מהווה גורם מפתח בהבטחת יעילות התהליכים והתוצר של העסק.

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת תפעול ובינוי.

icon
תיאור המשרה:

ניהול מערך הבינוי בחברה. ניהול מנהלי התחזוקה. בניית תקציבים למחלקת התפעול.

דרישות המשרה:

ניסיון קודם בניהול בינוי ואחזקה בחברה קמעונאית/נדל"ן.

אקסל ברמה מעולה

תואר אקדמי רלוונטי

    Remove

    לחברה קמעונאית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תפעול

    icon
    תיאור המשרה:

    ניהול ישיר של צוותים גדולים. אחריות על נושאי הבינוי, תחזוקה ואחזקה בסניפי הרשת. ניהול תקציב שנתי.

    דרישות המשרה:

    ניסיון קודם בניהול תפעול מחברה קמעונאית/נדל"ן.

    אקסל ברמה טובה מאוד.

      Remove

      דרוש מנהל תפעול

      תפקידו של מנהל תפעול

      מנהל תפעול נדרש לפעול במרחב הדינמי והמשתנה של עולם העסקים. תפקידו כולל ניהול מלאי, דרך תכנון יעיל של שרשור האספקה וההפצה, ועד לשיפור תהליכי הייצור והביצוע. מנהל התפעול חייב להיות עמיד בפני אתגרים, מתמקד בפתרון בעיות ודואג לשיפור קבוע.
      אחד התפקידים המרכזיים של מנהל התפעול הוא התמקדותו בשיפור ובפיתוח של תהליכי הייצור והתפעול. הוא חייב לאתר אזורי יתרון, להפחית את ההפסקות בתהליכי הייצור, ולשפר את איכות המוצרים והשירותים.
      בנוסף, מנהל התפעול צריך לנהל בצורה אפקטיבית את צוותי העבודה, לכוון את משאבי הארגון בצורה יעילה וליישם טכנולוגיות חדישות כדי לשפר ולשדרג את תהליכי העבודה.
      כחלק מתפקידו, מנהל התפעול צריך לשמור על יעילות העבודה והשימור על התקציבים המוגדרים. הוא חייב להבין את נקודות האופק של העסק, ולפתח וליישם אסטרטגיות תפעוליות המתאימות למטרות ולמדיניות הארגון. כמו כן, מנהל התפעול חייב לנהל תהליכי שינוי בארגון ולהביא פתרונות יצירתיים עבור אתגרים מקצה לקצה.
      בין כל האתגרים, מנהל התפעול גם מוצא הזדמנויות לפיתוח ולשיפור, הוא יכול להשתמש בטכנולוגיות חדישות כדי לייעל את תהליכי הייצור והתפעול, ולהביא לשיפורים ביכולת התחרותית של הארגון בשוק. כמו כן, הוא יכול לפתח אסטרטגיות להקלת עומס העבודה ושיפור תנאי העבודה של צוותי העבודה, ולהבטיח שהארגון יהיה יציב ויעיל בכל עת.

      הכישורים הנדרשים ממנהל תפעול

      ניסיון ניהול בתחום התפעול ומומלץ בענף בו פועלת החברה, מיומנות ניהול צוותים וקבלת החלטות, פתרון בעיות, תכנון אסטרטגי וראייה רחבה. יכולת תקשורת מעולה, עבודה בצוות, יצירת קשרים ושיתופי פעולה. הבנה מעמיקה של התהליכים התפעולים ושימוש בטכנולוגיה לטובת שידורג התהליכים. יכולת אנליטית, ניתוח נתונים, זיהוי מגמות וחיזוי תוצאות.
      מנהל תפעול צריך להיות יצירתי עם חשיבה מחוץ לקופסה ולהיות יזם.

      מנהל תפעול איכותי יכול להוביל את החברה להצלחה עסקית משמעותית. הוא יכול לשפר את יכולות התפעול, להפחית עלויות, להגדיל ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. בחירת המועמד המתאים ביותר לתפקיד זה היא החלטה אסטרטגית וחשובה עבור כל חברה.
      הוא תפקיד מפתח בארגונים המפעילים בתחום הייצור והשירותים. יכולתו לנהל ולתכנן את פעילות העבודה והייצור באופן אפקטיבי ויצירתי היא מרכזית להצלחת הארגון. דרישה זו מתקיימת בעזרת יכולות ניהוליות מתקדמות, יכולת פתרון בעיות, והבנה מעמיקה של תהליכי העבודה והייצור ולכן דרוש מנהל תפעול רציני ופדנט.

      דרוש מנהל תפעול
      השאירו פרטים
      השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
      התקשרו עכשיו: 03-7763344

        חייגו עכשיו